We vinden het bij G-Experience belangrijk dat zowel de klant en medewerkers tevreden zijn, zij zijn tenslotte de basis van een succesvolle organisatie.
Een medewerkertevredenheidsonderzoek (MTO) en klanttevredenheidsonderzoek (KTO) helpt u inzicht te geven over waar de sterke en zwakke punten liggen in uw organisatie vanuit medewerkers-perspectief en de kansen en bedreigingen vanuit uw klanten. Middels een MTO en een KTO geven we antwoorden op vragen als ‘Hoe tevreden zijn uw medewerkers met u als werkgever? Hoe denken uw klanten over u als organisatie? Maar ook op vragen als: Wat vinden uw medewerkers goed binnen uw organisatie en waar liggen nog uitdagingen en kansen voor uw als organisatie?
Klanttevredenheidsonderzoek
Het succes achter iedere organisatie is de klant. G-Experience onderzoekt of er aan alle klantverwachtingen wordt voldaan. Klanttevredenheid is verbonden aan loyaliteit, zodra er niet aan de verwachtingen van de klant wordt voldaan of bij enige vorm van teleurstelling tijdens de klantreis bestaat het risico dat u klanten gaat verliezen. Door middel van een klantreis kunnen wij samen uitzoeken wat de drijfveren zijn van uw klanten om voor uw product en/of dienst te kiezen.
Medewerkertevredenheidsonderzoek
Dit onderzoek helpt bij het identificeren van verbeterpunten in uw organisatie, vervolgens kunnen wij samen deze punten aanpakken om verbetering in gang te brengen. Het is belangrijk om tevreden medewerkers te hebben omdat het bijdraagt aan de inzet en loyaliteit. Medewerkers zullen de missie en visie van uw bedrijf persoonlijk opnemen. Dit zorgt voor de drang om samen te groeien. Zorg voor persoonlijke communicatie en bouw een cultuur op om marktgericht te werk te kunnen gaan.