Marktonderzoek

G-Experience helpt u graag bij het creëren van strategische inzichten.

Dit doen we door onderzoek te doen naar uw huidige situatie. Door middel van interne en externe analyse kunnen we samen bepalen welke activiteiten ontwikkelt kunnen worden.

De interne analyse helpt ons om de kernwaarden van het bedrijf te begrijpen. Dit zijn de belangrijkste fundamenten om groei te realiseren. We gaan in gesprek met de medewerkers om kennis en ervaring op te halen welke wordt meegenomen in het creëren van een strategisch inzicht voor de toekomst. Vervolgens wordt er een externe analyse uitgevoerd uit om de kansen en mogelijkheden te schetsen.

Wie zijn de potentiële klanten voor uw product en/of dienst? Door de behoefte en wensen van klanten en potentiële te onderzoeken leert u de klant beter kennen. Op basis van de resultaten doet G-Experience een voorstel om uw bedrijf te helpen groeien. Samen kunnen we de positionering en de koers van uw bedrijf bepalen om succesvol te groeien in binnen- en buitenland.

Er is geen vaste opzet voor een onderzoek, dit hangt af van de markt, product en/of dienst die uw organisatie biedt. Elk onderzoek wordt na een intake op maat gemaakt en aan u gepresenteerd voor het onderzoek van start gaat. De doorlooptijd hangt af van het type onderzoek, maar G- Experience denkt graag mee in oplossingen.

Meer inzichten in de markt verkrijgen?

Neem contact met ons op